reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Joštová

Katarína Joštová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sniva...:-)Glitter GraphicsMyspace Layouts Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáBásničky :-)Lístky, kvapky, tma... :-)...na čo myslímNemeckoOkolo mňa

reklama

Lístky, kvapky, tma... :-)

Zhora, mne na špičku nosa

Katarína Joštová

Zhora, mne na špičku nosa

Neviem odkiaľ sa vzala, kto ju stvoril, nepoznám dokonca ani jej meno. Možno je to jedna z Barboriek, alebo žeby Maťka? Celá je biela, líčka má trošku doružova, bruško detsky vypuklé, smeje sa na mňa svojimi nevinnými modrými očkami. Prišla ku mne znenazdajky, ako lúče, čo na nás denne dopadajú, ako vánok, ktorý sa obšmieta okolo našich krokov, občas nám fúka do chrbta a keď sa mu zazdá, že život je pre nás priľahký, zmení svoj smer a núti nás pokladať svoje nohy istejšie, aby sme sa nenechali odfúknuť.

  • 4. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Zrkadlo vás ne(s)klame

Katarína Joštová

Zrkadlo vás ne(s)klame

Som vaším presným odrazom. Ak sa usmeje vy, usmejem sa aj ja. Ak žmurknete, šibalsky mrknem očkom takisto. Prečo sa na vás zrazu mračím? A- dávate mi na výber? Priznajte si, že ten váš nos nie je celkom taký, aký ste si vždy želali. Odkiaľ to viem? Pretože mne sa medzi očami nachádza ten istý. Pretože tak ako vy, aj ja mám hnedé vlasy. Aj moje oči sú tak tmavé ako tie vaše. V hlave vám víri otázka- ako to, že dokonca aj tú jamku v líčku mám rovnakú ako vy? Podíďte ku mne bližšie. No tak, nebojte sa. Ja vás neuhryznem. Ešte kúsok. Jeden krok, druhý....

  • 18. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Roztiahnite ruky, zatvorte oči, nemyslite na to- čo ak ...

Katarína Joštová

Roztiahnite ruky, zatvorte oči, nemyslite na to- čo ak ...

Cítim sa ako na hojdačke- hojdám sa spredu dozadu. Odrážam sa od zeme, ako to len najviac dokážem. Topánky sa mi pomaly ale iste derú, a ja sa predsa častejšie a na dlhší čas vzďaľujem od trávy. Bezpečnostnú retiazku zapnutú nemám- nikdy som si ju sama dobrovoľne nezapínala. Ak mám spadnúť, tak nech teda spadnem :) .

  • 25. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Každá kvapka raz musí dopadnúť na zem

Katarína Joštová

Každá kvapka raz musí dopadnúť na zem

Au...pomaly som sa zošmykla zo strechy starého neobývaného domu. Pôvodne som mala v pláne pobudnúť na streche dlhšie, ale zrazu som pocítila jemné pošťuchnutie do môjho chrbta. Obrátim sa tvárou k tomu bezočivcovi, aby som mu povedala pár sladkých slov. Rozhliadam sa okolo seba, no vidím len pár holubov. Tí tu sedia už od včera. Opovážlivec, ktorý nabral odvahu zbaviť ma pohodlia starej opustenej strechy, je preč. Zostalo po ňom len moje pošmyknutie. Snažím sa okrajmi prstov zachytiť odkvapovej rúry, ale márne.

  • 8. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Poletujem ako lístok vo vetre

Katarína Joštová

Poletujem ako lístok vo vetre

Hore, dole, popri chodníku, zrazu opäť vo vzduchu..

  • 7. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu