reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Joštová

Katarína Joštová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sniva...:-)Glitter GraphicsMyspace Layouts Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáBásničky :-)Lístky, kvapky, tma... :-)...na čo myslímNemeckoOkolo mňa

reklama

...na čo myslím

Vtedy keď....

Katarína Joštová

Vtedy keď....

Vtedy keď mraky na mňa sa mračia, vtedy keď slnko skrýva sa predo mnou, vtedy keď telo ako bez duše kráča- buď so mnou.

  • 14. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 196x
Bozk, na ktorom možno vystavať sen...

Katarína Joštová

Bozk, na ktorom možno vystavať sen...

:-)

  • 7. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 763x
.... vraj som oddnes už dospelák!

Katarína Joštová

.... vraj som oddnes už dospelák!

Rok 1988, posledný januárový utorok. Vonku je ukrutná zima, Bratislava je pokrytá snehom. Je osem hodín večer, už dávno sa zotmelo, a z nemocnice na Bezručovej ulici sa ozýva detský plač. „Je to dievča!“- slávnostne zahlási lekár. Sestrička dvíha telefón, vytáča telefónne číslo do petržalského bytu- 834 449. Crrrrrrrrrrrn! Crrrrrrrrrrrrrn! Telefón dvíha 32-ročný muž, plný očakávania, či jeho malé bábätko je v poriadku, či sa jeho manželke nič nestalo a všetko je tak, ako má. Dozvedá sa, že práve sa stal dvojnásobným tatom, tentoraz dievčatka -Katky.

  • 26. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 632x
  • 14
Pokým ho nepustím, budem naďalej žiť

Katarína Joštová

Pokým ho nepustím, budem naďalej žiť

Rozmýšľam, aký je svet zvláštny. Ako sa všetko neprestajne mení a častokrát pre to netreba ani nič urobiť. Veľakrát sa nedá nič proti tomu urobiť. Jeden deň svieti slnko, žmúrime, aby nám lúče neprenikali tak pichľavo do našich očí, na druhý sa schová za oblaky. Raz spolu s kamarátmi popíjate večer v bare pivko, a zrazu ste sami v studenej miestnosti a vaším jediným spoločníkom je mačka a zapnutá televízia.

  • 10. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 364x
  • 12
Úsmev patriaci displeju

Katarína Joštová

Úsmev patriaci displeju

Všimli ste si to aj vy? Čím ďalej, tým viac si všímam reakcie ľudí. V poslednom čase sa viac začali usmievať. Vravíte si- dievča, kde to žiješ, ja som si to rozhodne nevšimol, daj si dole z očí tie ružové okuliare a pozri sa pravde do očí. Ale ja vám vravím- je to tak!

  • 30. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 741x
  • 6
reklama
Spomienka na Šimiho

Katarína Joštová

Spomienka na Šimiho

Dnes, 30.októbra, je Šimona. Môj dedko sa volal Šimon. Žiaľ, už nemám možnosť blahoželať mu k meninám. Ale možno, že tam z hora, ma práve vidí. Tak dedko- všetko najlepšie a dávaj na seba pozor! Článok chcem venovať práve jemu.

  • 30. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 590x
  • 3
Som sama a predsa nie som

Katarína Joštová

Som sama a predsa nie som

Prechádzam sa mestom, vôkol mňa sa hýbu tisíce neznámych tvárí, ktoré som nikdy predtým nevidela a ktoré nikdy ani neuvidím. Do nosa mi občas udrie prisilný parfém, i keď občas ma poteší aj vôňa čerstvej kávy zmiešaná s podmanivou vôňou škorice. Vnímam len zvuk svojich neistých krokov, sem- tam mi niekto stúpi na nohu a v tom momente sa mysľou opäť vraciam späť do sveta bežných ľudí s bežnými problémami.

  • 9. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 845x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu