reklama

Vtedy keď....

Vtedy keď mraky na mňa sa mračia, vtedy keď slnko skrýva sa predo mnou, vtedy keď telo ako bez duše kráča- buď so mnou.

Písmo: A- | A+

Vtedy keď cítim že človek je sám,
vtedy keď som ako obraz čo chýba mu rám,
vtedy keď veci vyvíjajú sa tak ako nechcem,
buď so mnou a povedz- neboj sa, bol to len zlý sen.

Vtedy keď moje krídla nezvládajú lietať,
keď oči nevidia čo vidieť by mali,
a srdce necíti čo cítiť má,
vtedy buď so mnou- a pomôž mi odraziť sa od dna.

Možno zdá sa mi všetko iné,
ako naozaj je,
možno predsa len čosi ma zahreje,
možno namiesto lietania,
lepšie je kráčať po zemi,
asi je naozaj krajšie,
keď nie je "ja", ale "my"...

Dávno napísané.... vytiahnuté zo šuflíka.

Katarína Joštová

Katarína Joštová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sniva...:-)Glitter GraphicsMyspace Layouts Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáBásničky :-)Lístky, kvapky, tma... :-)...na čo myslímNemeckoOkolo mňa

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu